• HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA A RENDELÉST?

    Akár regisztrált felhasználóként, akár vendégként adta le megrendelését, többféle visszaküldési lehetősége is van:

    - Visszaküldés GLS futárszolgálattal
    Töltse ki a csomagban kapott visszaküldési űrlapot, és tegye az eredeti csomagolásba a visszaküldendő termékekkel együtt. Kérjük, töltse ki a weboldalon található elektronikus visszaküldési űrlapot is, hogy a futárszolgálat értesüljön a visszaküldésről. A GLS SMS-ben tájékoztatja Önt az átvétel időpontjáról, és megadja a futár elérhetőségét is. Termékcsere nem lehetséges. Ha másik terméket szeretne, akkor újabb rendelést kell leadnia.

    ELEKTRONIKUS ŰRLAP KITÖLTÉS


    Ha elveszítette a visszaküldési űrlapot, itt újra nyomtathatja:

     VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAP NYOMTATÁSA 


    - Visszavétel egyik Gap üzletünkben
    Töltse ki a csomagban kapott visszaküldési űrlapot, és hozza be az üzletbe a visszaküldendő termékekkel együtt. Készítse elő az e-mailben kapott nyugtát is (megmutathatja mobiltelefonja képernyőjén, illetve kinyomtathatja). Az üzletben ugyanazt a terméket (ugyanazt a modellt) más méretre és színre cserélheti. Másik színre azonban csak akkor cserélhet, ha a két termék ára megegyezik. Ha a terméket akció keretében vagy kedvezményesen vásárolták, nem lehetséges a színcsere.

    - Visszaküldés saját költségen (pl. postai úton)
    Ha nem igényli ingyenes visszaküldési szolgáltatásunkat, akkor a visszaküldeni kívánt termékeket nyomon követéssel kell feladnia. Ebben az esetben viselnie kell a szállítási költségeket. Kérjük, a visszaküldeni kívánt termékeket a következő címre küldje:

    Etele Plaza
    Hadak útja 1
    1119 Budapest
    Magyarország

  • MI A VISSZAKÜLDÉSI HATÁRIDŐ?
  • INGYENES-E A VISSZAKÜLDÉS?
  • KOMBINÁLHATOM-E A KÜLÖNBÖZŐ MEGRENDELÉSEKBŐL SZÁRMAZÓ VISSZAKÜLDÉSEKET, ÉS ELKÜLDHETEM-E ŐKET EGY CSOMAGBAN?
  • MI A TEENDŐ, HA ROSSZ TERMÉKET KÜLDÖK VISSZA?
  • HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA AZ AKCIÓS CSOMAGOKBÓL SZÁRMAZÓ TERMÉKEKET?
  • HOGYAN ÉS MIKOR TÉRÍTIK MEG A VÉTELÁRAT?
  • MIT TEGYEK, HA A VISSZATÉRÍTÉSI ÖSSZEG TÉVES?
  • VISSZATÉRÍTIK-E A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET IS, HA AZ EGÉSZ RENDELÉST VISSZAKÜLDÖM?
  • A VÉTELÁR VISSZATÉRÍTÉSE HELYETT KÉRHETEK-E TERMÉKCSERÉT?
  • VISSZAKÜLDHETEM-E A MÁS GAP ÜZLETEKBEN VÁSÁROLT TERMÉKEKET?