• MIT TEGYEK, HA NEM TUDOK BEJELENTKEZNI A FIÓKOMBA?

    Ha nem tud bejelentkezni a fiókjába:
    - győződjön meg róla, hogy ugyanazt az e-mail címet és jelszót adta meg, mint a regisztráció alkalmával,
    - ha elfelejtette jelszavát, visszaállíthatja azt a weboldal jobb felső sarkában található Bejelentkezés / Regisztráció gombra kattintva, majd az Elfelejtett jelszó? menüpontot választva. Ezután írja be a regisztráció alkalmával megadott e-mail címét, és kattintson az Ideiglenes jelszót kérek gombra. Jelentkezzen be fiókjába az ideiglenes jelszóval. A következő lépésben az oldal egy űrlaphoz vezeti, ahol az ideiglenes jelszót új jelszóra módosíthatja. A jelszónak legalább 6 karaktert kell tartalmaznia, beleértve legalább 1 betűt és 1 számot. Ha nem tudja megváltoztatni jelszavát, kérjük, győződjön meg róla, hogy az új jelszó legalább 6 karaktert tartalmaz, beleértve legalább 1 betűt és 1 számot. Ha továbbra sem tudja megváltoztatni jelszavát, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36800 80644-es telefonszámon (hétfőtől péntekig, 8.00-16.00 óra között) vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

  • MIT TEGYEK, HA NEM TUDOK HOZZÁFÉRNI A WEBOLDALHOZ?
  • BIZTONSÁGOS-E A WEBÁRUHÁZUKBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS?