Minden megrendelés indoklás nélkül visszaküldhető a kézhezvételtől számított 30 napon belül. Amennyiben üzletünkbe (Etele Plaza) hozza a termékeket, a visszaküldés ingyenes. Ha pedig úgy dönt, hogy a GLS-en keresztül küldi vissza a termékeket, akkor a visszaküldés költsége 1 490 HUF. Ezt az összeget levonjuk a végösszegből a vásárlási összeg visszatérítésekor. A termékeket postai úton is visszaküldheti, viszont ebben az esetben Ön viseli a költségeket.
Minden visszaküldendő terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint a kézbesítéskor volt, beleértve az eredeti címkéket is, és nem lehet viselt vagy mosott. Az egyedi készítésű és lepecsételt áruk, mint például az alsóneműk, nem küldhetők vissza és nem cserélhetők.

Ha egy akciós csomagban vásárolt terméket szeretne visszaküldeni (pl. 3-mat 2-ért, 2 db egy áráért stb.), akkor az adott akció összes termékét vissza kell küldenie. Csak a teljes akciós csomagot tudjuk visszafogadni. Ha egy akciós csomagban szereplő termékeket csak részlegesen küldi vissza, fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsuk a visszatérítést.
Ha azért küldi vissza a terméket, mert valami nincs vele rendben (reklamáció), akkor a terméknek az akció keretéből kiszámított arányos részét térítjük vissza.

Mivel minden visszaküldést a lehető leggyorsabban szeretnénk feldolgozni, kérjük, hogy a különböző megrendelésekből származó visszaküldeni szánt termékeket mindig külön-külön küldje el, és mindegyikhez csatolja a hozzá tartozó, kitöltött visszaküldési űrlapot.
Ha elveszítette a visszaküldési űrlapot, itt újra kinyomtathatja:

 VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAP NYOMTATÁSA 


A rendelés visszaküldésére több lehetőség is van:

GLS futárral történő visszaküldés

Töltse ki a csomagban kapott visszaküldési űrlapot, és tegye az eredeti csomagolásba a visszaküldendő termékekkel együtt. Kérjük, töltse ki a weboldalon található elektronikus visszaküldési űrlapot is, hogy a futárszolgálat értesüljön a visszaküldésről. A GLS SMS-ben tájékoztatja Önt az átvétel időpontjáról, és megadja a futár elérhetőségét is. Termékcsere nem lehetséges. Ha másik terméket szeretne, akkor újabb rendelést kell leadnia. A GLS-en keresztüli visszaküldés költsége 1 490 HUF.

ELEKTRONIKUS ŰRLAP KITÖLTÉSE


Ingyenes visszavétel egyik Gap üzletünkben (Etele Plaza)

Töltse ki a csomagban kapott visszaküldési űrlapot, és vigye be a boltba a visszaküldendő termékekkel együtt. Készítse elő az e-mailben kapott nyugtát is (megmutathatja mobiltelefonja képernyőjén, illetve kinyomtathatja).


Termékcsere

Az üzletben ugyanazt a terméket (egy meghatározott modellt) más méretre és színre cserélhet. A színcsere csak akkor lehetséges, ha a termék ára mindkét szín esetében megegyezik. Ha a termékvásárlás akció keretében vagy kedvezménnyel történt, nem lehetséges a színcsere.


Visszaküldés postai úton

A termékeket postai úton is visszaküldheti, amelyhez csomagnyomkövetés szükséges, valamint a csomagban kapott visszaküldési űrlapot is csatolnia kell. Ebben az esetben Ön állja a szállítási költséget. A visszaküldeni kívánt termékeket küldje erre a címre:



Etele Plaza
Hadak útja 1
1119 Budapest
Magyarország


A visszaküldött termékeket megvizsgáljuk, és szügségtelen késedelem nélkül, de legkésőbb a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszatérítjük a vételárat. A vételárat ugyanúgy térítjük vissza, ahogyan maga a fizetés történt. Utánvétel esetén a vételárat az Ön bankszámlájára térítjük vissza, ezért feltétlenül adja meg folyószámlája adatait.

A visszatérítés feldolgozásakor visszaigazoló e-mailt fog kapni a visszatérítés részleteivel. Ha több mint 14 nap elteltével még mindig nem jelenik meg a visszatérítés a számláján, a folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, adja meg bankjának azt az e-mailt, amelyet az áru visszaküldéséről kapott.

Ha a megrendelés postaköltségét már kifizette, de nem vette át a csomagot, a termékek árát a fizetés i móddal megegyező úton visszatérítjük. A szállítási költségeket azonban nem térítjük vissza.
Felhívjuk figyelmét, hogy nem vállalunk felelősséget a tévedésből visszaküldött termékekért. Ha azt szeretné, hogy ezeket a termékeket újra elküldjük, a szállítási költségek Önt terhelik.
Ha olyan termékeket küld vissza, amelyek nem ugyanolyan állapotban vannak, mint a kézbesítéskor voltak (sérült, kopott, mosott stb.), vagy ha 30 nap elteltével kapjuk meg őket, megtagadhatjuk a visszatérítést, és visszaküldhetjük Önnek a termékeket. Ebben az esetben a szállítási költségek Önt terhelik.

Ha bármilyen kérdése van, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, telefonon a +36800 80644 számon (hétfőtől péntekig, 8-16 óráig elérhetők vagyunk) vagy küldjön e-mailt a segitunk@gap.hu.


A Magistrat International, Ltd. fenntartja a jogot, hogy visszautasítsa az elkésett visszaküldéseket és azokat a termékeket, amelyek nem ugyanolyan állapotban vannak, mint a kézbesítéskor voltak.