- MIK A FIZETÉSI MÓDOK?
A következő fizetési módokat választhatja az online áruházunkban történő vásárláskor:
- Visa,
- Maestro (ha Maestro kártyával szeretne fizetni, akkor azt előzetesen aktiválnia kell az online vásárláshoz - ezt a kártyát kibocsátó banknál kell megtenni),
- Mastercard,
- Diners,
- PayPal,
- Utánvétel (készpénz vagy kártya).
Kérjük, fizetéskor ügyeljen arra, hogy a teljes vásárlási folyamatot ugyanabban az ablakban fejezze be, és ne nyissa meg a fizetési oldalt új lapon, új ablakban vagy más böngészőben. Ha nem ugyanabban az ablakban fejezi be a vásárlási folyamatot, hiba léphet fel, és előfordulhat, hogy a vásárlás nem sikerül.
- BIZTONSÁGOS-E A HITELKÁRTYA HASZNÁLATA?
Igen, a hitelkártya használata biztonságos. Ügyfeleink adatbiztonságára kiemelt figyelmet fordítunk, ezért webáruházunk kizárólag 3D Secure protokollos fizetéseket fogad el, és megfelel a PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) szabványnak, amiből kifolyólag a fizetési adatok, valamint a kártyabirtokosok adatai teljes mértékben védettek.
- MIÉRT KERÜLT A KÁRTYA ELUTASÍTÁSRA?
Ha kártyáját elutasítják, kérjük, ellenőrizze:
- lejárt-e a kártya érvényességi ideje,
- túllépte-e a költési limitet (érdeklődjön a banknál),
- helyesen adta-e meg az összes adatot és kitöltötte-e az összes szükséges mezőt,
- kártyája támogatja-e a 3D Secure fizetést.*
* Ha kártyája nem támogatja a 3D Secure protokollt, javasoljuk, hogy fizessen PayPal-lal, ami egy egyszerű és ingyenes megoldás a biztonságos online vásárláshoz, illetve válassza az utánvételes fizetést.
- MIT TEGYEK, HA EGY RENDELÉS ÖSSZEGE KÉTSZER KERÜLT FELSZÁMÍTÁSRA?
Előfordulhat, hogy nem a tényleges terhelést, hanem a vásárlási összeg foglalóját látja a számláján. Javasoljuk, hogy további információkért forduljon bankjához, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36800 80644-es telefonszámon (hétfőtől péntekig, 8.00-16.00-ig) vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.
- HOGYAN FIZETHETEK PAYPAL-LAL?
Ahhoz, hogy PayPal-lal fizethessen, először regisztrálnia kell a weboldalukon. A regisztráció ingyenes, gyors és egyszerű.
- MEGVÁLTOZTATHATOM-E A KOSÁR TARTALMÁT, HA AZ OLDAL ÁTIRÁNYÍT EGY KÜLSŐ FIZETÉSI RENDSZERRE?
Külső fizetési rendszerben, mint például a PayPal vagy a SaferPay, ne nyomja meg a "Vissza" gombot, mert így elveszítené a kosár tartalmát. Ebben az esetben kattintson a "Cancel and continue to Magistrat International, d. o. o." linkre PayPal esetén, vagy a "Mégsem" linkre hitelkártya esetén. Az oldal visszavezeti Önt az online áruházba, ahol módosíthatja a kosár tartalmát.
- KIFIZETHETEM-E A RENDELÉSI ÖSSZEGET AZ ÜZLETI ÁTVÉTEL ALKALMÁVAL?
Nem, üzletben történő fizetés jelenleg nem lehetséges. Az üzleti átvétel jelenleg csak a webáruházban megtörtént fizetés után lehetséges.
- MIKOR KAPOM MEG A SZÁMLÁT?
A vásárlás után a kifizetett termékekről számlát kap e-mail címére, amihez mellékeljük a megrendelt termékek listáját tartalmazó csomagolószelvényt.